Jeśli interesują Państwa wysokiej klasy odbieraki prądu przeznaczone do maszyn i urządzeń przemysłowych różnego typu – zachęcamy do skorzystania z naszej oferty

2019-10-10

Obecnie odbieraki rolkowe lub odbieraki z łyżką (i dostosowane do nich przewody trakcyjne) są rzadkością, ale eksploatuje się je jeszcze. Zamontowano przetwornicę statyczną z wyjściami prądu stałego i przemiennego, którym są zasilane silniki napędów pomocniczych i wentylatorów chłodzenia silników trakcyjnych. Jeśli interesują Państwa wysokiej klasy odbieraki prądu https://www.jbnovet.pl/oferta/odbieraki-pradu.html przeznaczone do maszyn i urządzeń przemysłowych różnego typu – zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Odbieraki Fb700 otrzymują kolejne rozszerzenia cyfrowe, pozwalające na ich łatwe odróżnienie,. Odbieraki prądowe trzeciej szyny stosowane są do zasilania pojazdów metra/ kolejek podmiejskich. To on odpowiada za transmisję prądu z przewodu jezdnego lub szyny prądowej i doprowadzenie napięcia do sprzętu. W lokomotywie zastosowano dwa niezależne układy wentylacyjne. Odbierak prądu podłączono z aparatami, umieszczonymi na dachu, przy użyciu ocynkowanych szyn przewodzących prąd. Oblodzonej sieci) EZT pobierał prąd poprzez dwa odbieraki pantografowe jednocześnie. Dla równomiernego zużycia powierzchni ślizgu odbieraków prądu przewód jezdny montowany jest zygzakowato w stosunku do osi toru; odchylenia sięgają 20-40. Wystające z boku wózków odbieraki dolne mogłyby być dodatkowym źródłem zagrożenia w ruchu ulicznym i na niskich peronach. 2 (na przykładzie silników zastosowanych w wybranych elektrowozach kolei niemieckich DB). Oprócz hamulca pneumatycznego zastosowano dodatkowo w lokomotywie hamulec elektrodynamiczny (oporowy). Działa on w lokomotywie znacznie szybciej niż hamulec zespolony i umożliwia jej hamowanie bez uruchamiania urządzeń hamulcowych w całym pociągu. Odbierak prądu może być podniesiony jedynie przy zamkniętych drzwiach i przesłonach w przedziale. Lokomotywa skierowana została do prowadzenia pociągów towarowych, a po latach przebudowano ją na ET22 i oznaczono numerem 121, po innej lokomotywie zdjętej wcześniej ze stanu. Niestety – odbierak prądu był w fatalnym stanie. Równocześnie w razie potrzeby w komplecie oferowane są także odpowiednie odbieraki prądowe, osprzęt do montażu, mocowania i łączenia jak również konieczne kable i skrzynki przyłączeniowe. Odbieraki te jako odbieraki trzeciej generacji wyposażone są w przeguby kuliste ze zintegrowanymi łożyskami tocznymi. Jednak w lokomotywie znajduje się dodatkowe wyposażenie w postaci głównego sterownika (zaworu) hamulcowego umożliwiającego sterowanie hamulcem zespolonym w całym pociągu. Wagony są zagrzane, ludzie mają nie otwierać drzwi (hehehe, akurat posłuchali), na lokomotywie też przyjemne ciepło.